Heb je hulp nodig? Op deze pagina vind je de antwoorden op veelgestelde vragen. Als je desondanks niet de informatie kon vinden waar je naar op zoek was, neem dan contact met ons op.
Nepwimpers
+
Waar zijn jullie nepwimpers van gemaakt?Onze wimpers zijn gemaakt van synthetisch zijde op basis van PBT. Hierdoor zien onze wimpers er prachtig uit, zijn ze vederlicht en zeer comfortabel om te dragen, vereisen ze minder onderhoud van bijvoorbeeld mink lashes en zijn ze vrij van dierlijke materialen (wat zorgt voor een cruelty free en vegan lash). Rimoré Premium Lashes leveren de beste faux mink ervaring op: we overtreffen mink lashes op alle vlakken.
+
Zijn nepwimpers schadelijk voor mijn eigen wimpers?Nee, het dragen van nepwimpers is niet schadelijk voor je eigen wimpers.
+
Zijn er verschillende maten nepwimpers?Nee, maar je kunt de nepwimpers bijknippen zodat ze bij het formaat van je oog aansluiten. Trim altijd bij vanaf de buitenkant totdat de lashes mooi op je oog passen.
+
Wordt er lijm geleverd bij jullie nepwimpers?Nee, we raden onze klanten aan om DUO wimperlijm te gebruiken. Deze lijm is bij ons verkrijgbaar.
+
Wat zijn mink nepwimpers?Mink nepwimpers zijn nepwimpers gemaakt van nertsenbont. Als cruelty free merk biedt Rimoré geen mink nepwimpers aan, en zal dit ook in de toekomst niet doen.
+
Zijn mink lashes niet cruelty free?Nee, nertsen zijn niet geschikt voor de fokkerij en volgens dierenrechtenorganisaties als PETA kunnen er geen cruelty free mink lashes bestaan.
+
Kan ik de nepwimpers krullen?Je hoeft ze niet te krullen, onze nepwimpers behouden hun krul. Je kunt wel je eigen wimpers krullen als je dat wilt.
+
Kan ik mascara aanbrengen op mijn nepwimpers?Nee, breng mascara altijd aan op je eigen wimpers en niet op je nepwimpers!
+
Waar kan ik mijn nepwimpers bewaren?Je kunt ze het beste bewaren in het doosje waarin ze zijn geleverd, of in een ander opslagmiddel dat voor nepwimpers gemaakt is. Laat je nepwimpers nooit slingeren!
Het Gebruik van Nepwimpers
+
Hoe lang duurt het om nepwimpers aan te brengen?Het duurt maar een paar minuten om nepwimpers aan te brengen. Alleen als je nog nooit nepwimpers hebt aangebracht moet je er rekening mee houden dat het wat langer kan duren. Oefening baart kunst: neem de tijd, en voor je het weet breng je ze moeiteloos aan.
+
Kan ik slapen met nepwimpers op?Nee, beter niet. Je kunt de nepwimpers beschadigen als je dit doet. We raden je aan om al je make-up te verwijderen voor je gaat slapen.
+
Moet ik mijn make-up voor of na het aanbrengen van nepwimpers op doen?We raden je aan om je make-up in zijn geheel aan te brengen voordat je de nepwimpers aanbrengt. Bijvoorbeeld eyeliner kan wel achteraf.
+
Kan ik DUO wimperlijm direct op mijn oogleden aanbrengen?Nee, breng de wimperlijm altijd aan op de wimperband en niet direct op je oogleden.
+
Kan ik nepwimpers dragen met een bril?Ja, maar als je een setje hebt met lange haartjes draagt kan het zijn dat deze tegen de brillenglazen aan zitten.
+
Kan ik nepwimpers dragen met contactlenzen?Ja hoor, dat is geen probleem.
+
Kan ik zwemmen of douchen met nepwimpers op?Nee, we raden je af om te zwemmen of douchen terwijl je nepwimpers draagt.
+
Hoe haal ik de nepwimpers er weer af?Begin vanaf de buitenhoek, en trek de wimper zachtjes los. Maak de wimperband schoon door lijmresten te verwijderen. Berg de nepwimpers daarna weer netjes op. DUO raadt je aan om met make-upremover of babyolie eventuele lijmresten van je oogleden te halen.
+
Kan ik DUO wimperlijm gebruiken als ik allergisch ben voor latex?Nee, je zult in dit geval een wimperlijm moeten aanschaffen die latex-vrij is. Helaas bieden wij deze lijm zelf niet aan, maar in andere winkels is zo’n lijm mogelijk wel te vinden.
+
Hoe moet ik de nepwimpers aanbrengen?De instructies hiervoor hebben wij op onze how-to pagina staan. Je kunt ook de achterkant van DUO wimperlijm raadplegen.
Bestellen
+
Zit de BTW reeds inbegrepen in de prijzen die op de website genoemd worden?Ja, alle prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW.
+
Moet mijn bestelling een minimumbedrag hebben?Nee hoor, dat is niet nodig. Wij accepteren alle bestellingen.
+
Welke betaalmethoden bieden jullie aan?Betalen is mogelijk via iDEAL, creditcard (Visa, Mastercard en daaraan gelieerde diensten) en PayPal. Speciaal voor bezoekers uit België bieden wij tevens betaling via Bancontact aan, en voor Duitse bezoekers SOFORT.
+
Moet ik import- en/of douanekosten betalen voor bestellingen die buiten de EU geleverd moeten worden?Ja, alle bijkomende kosten zijn voor de rekening van de klant. Rimoré kan niet aansprakelijk worden gehouden voor deze extra kosten. Echter, voor bestellingen die bezorgd moeten worden binnen de EU geldt dat er nooit extra import- of douanekosten betaald zouden hoeven te worden.
+
Ik heb een kortingscode. Hoe kan ik deze invoeren?Bij het afrekenen krijg je de mogelijkheid een kortingscode in te voeren. De kortingscode wordt meteen verrekend.
+
Zijn de producten direct leverbaar?Ja, in principe zijn alle producten direct leverbaar. Bij producten die zijn uitverkocht wordt dat aangegeven. Wij nemen contact met je op als er onverhoopt een probleem optreedt waardoor het product niet direct geleverd kan worden.
+
Door wie wordt mijn bestelling afgeleverd?Onze verzendingen worden afgehandeld door PostNL.
+
Hoe kan ik een geplaatste bestelling wijzigen of annuleren?Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Een bestelling die al verzonden is, kan helaas niet meer geannuleerd worden.
+
Ik heb geen e-mails ontvangen over mijn bestelling. Wat kan ik doen?Controleer het spamfilter van je e-mailprovider of -programma, het is mogelijk dat de e-mails daarin terecht zijn gekomen. Het helpt om e-mails van rimore.nl op je whitelist te plaatsen. Alle informatie en updates over je bestellingen kun je ook vinden onder het kopje ‘Mijn Account‘, rechtsboven iedere pagina.
+
Is het mogelijk om een product in te laten pakken?Nee, op dit moment is inpakken helaas geen optie die wij aanbieden.
Nazorg
+
Kan ik mij beroepen op het herroepingsrecht?Dat hangt af van welk product je hebt gekocht. Meer informatie daarover vind je op de pagina ‘Retourneren‘. Houd er rekening mee dat het herroepingsrecht niet geldt voor hygiëne-producten die gebruikt zijn of waarvan de verzegeling is verbroken. Onze nepwimpers zijn als hygiëne-product uitgesloten van het herroepingsrecht en kunnen niet geretourneerd worden.
+
Kan ik een product retourneren?Ja, binnen 14 dagen kun je zonder opgaaf van reden een product terugsturen. Alle informatie die je hiervoor nodig hebt, staat op onze retourneringspagina.
+
Het product dat ik heb ontvangen is foutief/defect. Wat nu?Neem alsjeblieft contact met ons op. Wij zorgen dan voor een goede oplossing.
Overig
+
Ik wil mijn account verwijderen. Hoe kan ik dat doen?Neem contact met ons op. Je hoeft geen reden op te geven (maar het mag wel!).
+
Wie is het model dat jullie nepwimpers draagt voor de foto's op de website?Dat is Sheling Kamkes, van het YouTube-kanaal ShelingBeauty.
+
Is de DUO-lijm die jullie verkopen authentiek?Ja, onze DUO wimperlijmen zijn afkomstig van American International Industries, het bedrijf achter DUO en andere beauty-merken.
+
Waar kan ik een klacht indienen?Dit kan via ons contactformulier. Wij streven ernaar je klacht zo snel mogelijk in behandeling te nemen en tot een geschikte oplossing te komen.